Veelgestelde vragen

“Ik heb een aankondiging gekregen, maar u bent niet gekomen ?’’

Soms komt het voor dat we de planning niet halen, bijvoorbeeld bij drukte, weersomstandigheden of een tegenvallende klus.
We verschuiven dan de planning naar een nieuwe dag, U ontvangt één dag van te voren een nieuw aankondiging.

”Ik ga met vakantie, voeren jullie dan de glasbewassing uit”

Wij horen heel graag wanneer u met vakantie gaat. Zo voorkomen wij onaangename verassingen. Dichte poorten, horren in de ramen, zonwering naar beneden etc. Voor u niet fijn dat wij u overslaan en de volledige rekening moeten sturen, maar voor ons is het natuurlijk ook niet fijn omdat wij dan niet de kwaliteit kunnen leveren die wij graag willen.

Stuurt u ons een bericht wanneer u met vakantie gaat: info@westschoonmaak.nl

”Kan de aankondiging een paar dagen eerder worden verstuurd”

Door verschillende redenen, hebben wij de definitieve planning één a twee dagen van te voren pas klaar. ”hoe kan dat”
Door bijvoorbeeld: slechte weersomstandigheden of onvoorziene gebeurtenissen, als wij de aankondiging nog eerder versturen, betekend het dat op het moment dat het niet gaat, door de weersomstandigheden of anders, dat de gehele planning verschuift, dit betekend dat wij dan heel veel klanten moeten afkondigen. Dit is voor ons een tijdrovende klus en daarom niet haalbaar

” Hoe laat komen jullie “

Een indicatie van ochtend of middag kunnen wij u geven, echter is dit geen garantie! Tijdens werkzaamheden kunnen er nieuwe klanten en/of extra werkzaamheden bij komen, waardoor we de gemaakte belofte dan tot onze spijt niet na kunnen komen. Wanneer u wilt dat wij extra werkzaamheden verrichten zullen wij hier ook tijd voor vrij maken.


“Komen jullie standaard op dezelfde dag”

Nee, wij komen niet standaard op dezelfde dag. dit heeft te maken met verschillende planningsredenen.


“We hadden afgesproken dat u de ramen komt wassen op frequentie, alleen u bent nu later of eerder”

Wij werken met verschillende routes, dit betekend dat wij sommige straten en wijken aan elkaar koppelen, dit maakt dat wij efficiënt te werk kunnen gaan en zo min mogelijk reistijd verliezen. Tegelijkertijd vragen wij daardoor ook géén voorrijkosten. Het kan dus zijn dat we uw adres verschuiven
om zo langzaam bij de juiste route te komen.

”Komen jullie ook bij slecht weer”

Bij matige weersomstandigheden zullen wij gewoon de werkzaamheden komen uitvoeren.
Bij vorst, harde wind en heftige regenval. Zullen wij de werkzaamheden staken en ontvangt u van ons een nieuwe aankondiging wanneer wij de werkzaamheden eventueel weer kunnen oppakken.


” Ik heb een klacht! wat moet ik doen”

WEST Schoonmaak & Glasbewassing staat voor kwaliteit en service. Natuurlijk blijven wij ook mensen en gaat er wel eens iets mis. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn met onze diensten laat dit dan 24 uur na de geleverde dienst aan ons weten. We komen dan zo snel mogelijk terug om de klacht te verhelpen! u kunt ons e-mailen op info@westschoonmaak.nl

U kunt ons ook E-mailen voor andere vragen en/of opmerkingen.

error: Content is protected !!